×

Hiba

[SIGPLUS_EXCEPTION_REMOTE] Unable to access the remote location https://picasaweb.google.com/data/feed/base/user/112380195442201670080/albumid/6256700013845831041.
[SIGPLUS_EXCEPTION_REMOTE] Unable to access the remote location https://picasaweb.google.com/data/feed/base/user/112380195442201670080/albumid/6256702803238588289.
[SIGPLUS_EXCEPTION_REMOTE] Unable to access the remote location https://picasaweb.google.com/data/feed/base/user/112380195442201670080/albumid/6256706120478318465.
[SIGPLUS_EXCEPTION_REMOTE] Unable to access the remote location https://picasaweb.google.com/data/feed/base/user/112380195442201670080/albumid/6256707626312777393.
[SIGPLUS_EXCEPTION_REMOTE] Unable to access the remote location https://picasaweb.google.com/data/feed/base/user/112380195442201670080/albumid/6256709930102253025.
[SIGPLUS_EXCEPTION_REMOTE] Unable to access the remote location https://picasaweb.google.com/data/feed/base/user/112380195442201670080/albumid/6256712851932916417.
[SIGPLUS_EXCEPTION_REMOTE] Unable to access the remote location https://picasaweb.google.com/data/feed/base/user/112380195442201670080/albumid/6256713669021502545.

Lancia Delta HF Integrale - GR. A. replika

Az autó egy külföldről érkezett, Lancia Delta Integrale EVO, mely egy teljes felújításra, valamint átépítésre került a cégünkhöz. A cél egy utcai, Gr. A Replika megépítése! Miután az autót az utolsó csavarig szétszereltük, teljes homokfúváson esett át, majd megkezdődhetett a karosszéria munka. Minden gyári ponthegesztés áthegesztve, valamint megerősítve a kritikus pontokon, hogy a karosszéria a lehető legmerevebb legyen.

 

{gallery}https://picasaweb.google.com/data/feed/base/user/112380195442201670080/albumid/6256700013845831041{/gallery}

 

Következhetett egy teljes alváz, valamint üreg védelem, majd az alapozás.

{gallery}https://picasaweb.google.com/data/feed/base/user/112380195442201670080/albumid/6256702803238588289{/gallery}

 

Természetesen csak egy féle szín jöhetett szóba, mégpedig a fehér ...

{gallery}https://picasaweb.google.com/data/feed/base/user/112380195442201670080/albumid/6256706120478318465{/gallery}

.... majd felkerülhetett a teljes MARTINI design is.

{gallery}https://picasaweb.google.com/data/feed/base/user/112380195442201670080/albumid/6256707626312777393{/gallery}

 

A motor főbb paraméterei:

  • Kovácsolt acél főtengely és hajtókarok, gyári lökettel
  • Wiseco HD kovácsolt dugattyúk
  • Gr.A vezérműtengelyek, portolt nagyszelepes hengerfej, egyedi szívósor
  • Tűzkarikás hengerfejtömítés
  • Garrett GT3076R golyóscsapágyas turbó, egyedi négyleömlővel, 76-os kipufogórendszerrel
  • 98-as Corolla WRC kéttárcsás kuplung
  • A motorvezérlésért egy DTA S60 PRO ECU felel, ALS, rajtprogram opciókkal ... kiegészítve egy DTA X-DASH display-el.

{gallery}https://picasaweb.google.com/data/feed/base/user/112380195442201670080/albumid/6256709930102253025{/gallery}

 

Egy eredeti ABARTH kapcsolókörmös váltó került beépítésre szekvenciális váltókulisszával.

{gallery}https://picasaweb.google.com/data/feed/base/user/112380195442201670080/albumid/6256712851932916417{/gallery}

Előre egy lamellás-speer differenciálmű került.

{gallery}https://picasaweb.google.com/data/feed/base/user/112380195442201670080/albumid/6256713669021502545{/gallery}

Végül beindult az autó ...

 

A belső tér is teljes GR.A stílusban épüt, jellemzői a teljesség igénye nélkül: carbonból gyártott belső panelek, teljesen újra bőrözött üléssor, Lancia logóval hímzett bőr tetőkárpit, flokkolt műszerfal, 5 pontos verseny biztonsági övek, tűzoltó készülék, GR.A váltókulissza.

 

A 340MM átmérőjű első féktárcsákhoz 4 dugattyús Brembo verseny féknyergek párosulnak. Az úttartásért GR.A verseny stabilizátorok és gátlók felelnek. Az autó megjelenését a homológ Compomotive Motorsport 17"-os felnik teszik teljessé.

 

A motorvezérlés végső hangolására teljesítménymérő padon került sor. A végeredmény a megrendelő kérésének megfelelően közel 330lóerő, és 400NM feletti forgatónyomaték, mindössze 1.4bar turbónyomáson, 95-ös oktánszámú benzinre programozva. Ez messze nem az autó maximális teljesítményre, a program módosításával több mint 400 lóerő érhető el.

 

A Galériában további képeket találhat az autóról.

 

Copyright © 2005. Bartos Motorsport - All Rights Reserved.