Lancia Delta HF Integrale - GR. A. replika
Az autó egy külföldről érkezett, Lancia Delta Integrale EVO, mely egy teljes felújításra, valamint átépítésre került a cégünkhöz. A cél egy utcai, Gr. A Replika megépítése! Miután az autót az utolsó csavarig szétszereltük, teljes homokfúváson esett át, majd megkezdődhetett a karosszéria munka. Minden gyári ponthegesztés áthegesztve, valamint megerősítve a kritikus pontokon, hogy a karosszéria a lehető legmerevebb legyen.
{gallery}https://picasaweb.google.com/data/feed/base/user/112380195442201670080/albumid/6256700013845831041{/gallery}
Következhetett egy teljes alváz, valamint üreg védelem, majd az alapozás.
{gallery}https://picasaweb.google.com/data/feed/base/user/112380195442201670080/albumid/6256702803238588289{/gallery}
Természetesen csak egy féle szín jöhetett szóba, mégpedig a fehér ...
{gallery}https://picasaweb.google.com/data/feed/base/user/112380195442201670080/albumid/6256706120478318465{/gallery}
.... majd felkerülhetett a teljes MARTINI design is.
{gallery}https://picasaweb.google.com/data/feed/base/user/112380195442201670080/albumid/6256707626312777393{/gallery}
A motor főbb paraméterei:
- Kovácsolt acél főtengely és hajtókarok, gyári lökettel
- Wiseco HD kovácsolt dugattyúk
- Gr.A vezérműtengelyek, portolt nagyszelepes hengerfej, egyedi szívósor
- Tűzkarikás hengerfejtömítés
- Garrett GT3076R golyóscsapágyas turbó, egyedi négyleömlővel, 76-os kipufogórendszerrel
- 98-as Corolla WRC kéttárcsás kuplung
- A motorvezérlésért egy DTA S60 PRO ECU felel, ALS, rajtprogram opciókkal ... kiegészítve egy DTA X-DASH display-el.
{gallery}https://picasaweb.google.com/data/feed/base/user/112380195442201670080/albumid/6256709930102253025{/gallery}
Egy eredeti ABARTH kapcsolókörmös váltó került beépítésre szekvenciális váltókulisszával.
{gallery}https://picasaweb.google.com/data/feed/base/user/112380195442201670080/albumid/6256712851932916417{/gallery}
Előre egy lamellás-speer differenciálmű került.
{gallery}https://picasaweb.google.com/data/feed/base/user/112380195442201670080/albumid/6256713669021502545{/gallery}
Végül beindult az autó ...
A belső tér is teljes GR.A stílusban épüt, jellemzői a teljesség igénye nélkül: carbonból gyártott belső panelek, teljesen újra bőrözött üléssor, Lancia logóval hímzett bőr tetőkárpit, flokkolt műszerfal, 5 pontos verseny biztonsági övek, tűzoltó készülék, GR.A váltókulissza.
A 340MM átmérőjű első féktárcsákhoz 4 dugattyús Brembo verseny féknyergek párosulnak. Az úttartásért GR.A verseny stabilizátorok és gátlók felelnek. Az autó megjelenését a homológ Compomotive Motorsport 17"-os felnik teszik teljessé.
A motorvezérlés végső hangolására teljesítménymérő padon került sor. A végeredmény a megrendelő kérésének megfelelően közel 330lóerő, és 400NM feletti forgatónyomaték, mindössze 1.4bar turbónyomáson, 95-ös oktánszámú benzinre programozva. Ez messze nem az autó maximális teljesítményre, a program módosításával több mint 400 lóerő érhető el.
A Galériában további képeket találhat az autóról.