EVO8 - 550hp

evo8-550hp

A project célja, egy teljes értékű utcai autóként használható, ám 500+ lóerős autó megépítése volt, ami ha kell, a gyorsulási versenyeken is megállja a helyét. Saját fejlesztésű 2,2-es Stroker motor, kovácsolt dugattyúk és hajtókarok. 2db saját tervezésű vezérműtengelyt kapott, a rengeteg apró módosításról nem is beszélve. Saját kezűleg tervezett és gyártott 4 leömlő, egyedi GT3076R golyós turbo. DTA S60 motorelektronika felel a vezérlésért, E85-re programozva, 1.8 Bar-on 4 trafós gyújtással. Amire külön büszkék vagyunk, hogy a tervezéstől elkezdve a kétkezű munkán keresztül a programozásig, mind saját kivitelezés. A végeredmény 552 lóerő és 620NM forgatónyomaték, mellyel az ország legerősebb padon mért Evo-ját sikerült megalkotni.
A galériában további képeket és videókat találhat az autóról

Főbb paraméterek:

  • BMS - 2.2 STROKER
  • CP kovácsolt dugattyúk
  • Manley H profiló hajtókarok
  • ACL Race hajtó és fekvő csapágysor
  • Brian Crower szívó és kipufogó szelepek
  • Portolt, polírozott hengerfej
  • ARP hengerfej és főtengely csavarok
  • Egyedi (extrém nagy nyitású) vezérműtengelyek
  • Egyedi Garrett GT3076R golyóscsapágyas turbó, saját gyártású négy-leömlővel, 40mm-es külső wastegate szeleppel
  • Verseny AC pumpa
  • 1600ccm3-es injetorok
  • DTA S60 ECU - ALS, rajtprogram
  • 2 tárcsás kuplung
  • Saját készítésű 76,5mm-es kipufogúrendszer

 

 

Copyright © 2005. Bartos Motorsport - All Rights Reserved.