EVO8 - 550hp
A project célja, egy teljes értékű utcai autóként használható, ám 500+ lóerős autó megépítése volt, ami ha kell, a gyorsulási versenyeken is megállja a helyét. Saját fejlesztésű 2,2-es Stroker motor, kovácsolt dugattyúk és hajtókarok. 2db saját tervezésű vezérműtengelyt kapott, a rengeteg apró módosításról nem is beszélve. Saját kezűleg tervezett és gyártott 4 leömlő, egyedi GT3076R golyós turbo. DTA S60 motorelektronika felel a vezérlésért, E85-re programozva, 1.8 Bar-on 4 trafós gyújtással. Amire külön büszkék vagyunk, hogy a tervezéstől elkezdve a kétkezű munkán keresztül a programozásig, mind saját kivitelezés. A végeredmény 552 lóerő és 620NM forgatónyomaték, mellyel az ország legerősebb padon mért Evo-ját sikerült megalkotni.
A galériában további képeket és videókat találhat az autóról
Főbb paraméterek:
- BMS - 2.2 STROKER
- CP kovácsolt dugattyúk
- Manley H profiló hajtókarok
- ACL Race hajtó és fekvő csapágysor
- Brian Crower szívó és kipufogó szelepek
- Portolt, polírozott hengerfej
- ARP hengerfej és főtengely csavarok
- Egyedi (extrém nagy nyitású) vezérműtengelyek
- Egyedi Garrett GT3076R golyóscsapágyas turbó, saját gyártású négy-leömlővel, 40mm-es külső wastegate szeleppel
- Verseny AC pumpa
- 1600ccm3-es injetorok
- DTA S60 ECU - ALS, rajtprogram
- 2 tárcsás kuplung
- Saját készítésű 76,5mm-es kipufogúrendszer